Selam kızlar kızım 4 aylık ve zayıf sadece anne sütü aldı bu zamana kadar ama yaramıyo sanırım çok kaka yapıyor yapmadığı gün yok ... ama artık kilo alsın istiyorum bebek sütü yani mama hariç ne verebilirim kaşık maması veya ek gıda ?? Bizim gibi olan anneler neler yapıuosunuz ne kullanıuosunuz