mrsfly biz çok yaşadık tek çözümü emzirme aralığını açmak, siz çaresiz kalıp her seferinde meme veriyorsunuz ağlamasın diye ama emdikçe daha kötü oluyor bir şekilde oyalayın ve meme vermeyin, 3 saatte bir emzirince her şey yoluna girmişti siz de doğru aralık için doktoruna danışabilirsiniz kolaylıklar dilerim. Emzirme aralığını açınca ilaca da gerek kalmıyor