mrsfly benim kendi doktorum her beslenme sonrası 2,5ml demişti, bir de öyle deneyin isterseniz.. Allah kolaylık versin diyet kolay değil.. Bizim de şikayetlerimiz tam olarak geçmedi muhtemelen başka şeylere de alerjisi var ama bilmiyorum bugün kontrole gideceğiz diyeti açacağız sanırım.. Uzun ve katı diyetler alerjinin geçmesini uzatıyormuş..