afranurum havvamtli 5 aylık başladım ama daha erken kullanilabilen bir model. Ergonomik. Bir de yenidogan aparatli satılan da 3 aydan küçükse
Fnmia Ssude Ben de bu modeli almayi düşünüyorum. Ancak pahalı olduğu için kullanışlı mı, değer mi emin olamiyorum, sizce nasıl? Ürünü deneyebilecegim mağaza var mı bilginiz var mı?