Mrvvee kesinlikle sizi yanlış yönlendirmek istemem ama biz ekim ayından beri uğraşıyoruz 2 kan 2 deri testi yapıldı yumurta sarısı we süt alerjisi war ama oranları düşük.deneme yanılmayla bulucaksınız bebepinizin hassasiyetini.ara öğün werin bence bebeğiniz besinsiz kalmasın nekadar çok tadarsa yemeklere okdr adapte olur bence alerjik die herşeyden mahrum bırakmak olmaz.yiyebilice tadabilice bir srü besin war ☺️ mesela benm bebeğimin kuruyemişe hassasiyeti war doktor yiyebilirsin bişe olmaz dedi ama nezaman yesem hep wücudundaki yaralar azdı oyüzden artık yemiyorum.kaşına kalına bi hal oluyo yawrum.siz de emziriyosanız dikkat edin paketli gıdaların içeriğini mutlaka okuyun🙏