Bizimde bi soğuk algınlığı kontrolümüzde dr 3aylıkken 1 cm 1 cm demişti dr endişelenmiştim sonra kendi dr umuzun kontrolünde sordum baş çevresi her ay büyüyorsa bıngıldak kapansa da sorun olmaz de vit kesme demişti bir ay sonra tekrar hatırlattım baş çevresi büyüyor bir sıkıntı yok demişti 5 aylığıZ bıngıldağı küçük ama dr öyle dediği için içim rahat.