Benim kızıma da 2 aylık kontrolünde bıngıldağı küçük dedi sağlık ocağı, ama doktor hiç bahsini bile açmadı, d vitaminini bırak da diyen olmadı 🤔 kendim de farkettim zaten baştan beri çok büyük değildi bıngıldak, 3. Ayda kesin sorucam bu konuyu doktora