65Lalelim benm bebeğim hiç emmedi 3 ay sağarak biberonla besledim mastit oldum geçmedi 10 kutu antibiyotik 30 tane de iğne vuruldum bebeğim emmediği için iyileşmedi mecburen ilaçla sütten kesildim doktor öyle söyledi sütten kesildim hala sancısı var mesela kaş ay oldu göğsüm sızlıyor hala mastitten çok çektim. Ben ilk yoğurt verdim sonra meyve püresi sebze püresi verdim cnm elma armut kayısı şeftali ilerleyen zamanda cennet hurması muz brokoli havuç patates tabi bunların hepsini doktorumuz söyledi öyle verdim çok şükür bi sıkıntımız da olmadı hiç. Benm bebem şuan sadece ek gıda yiyor mesela asla biberonu almıyor :(:/ biberon o kadar rahatlıkmış ki biberonla beslenen bebeleri görünce çok imreniyorum