Uyumuyor bu çocuk artık sinir krizlerine girmeye başladım relactaz damla kullanıyorum ona rağmen uyku sıkıntımız var sizce normal mi? Damakları kaşınıyor ondan dolayı diye düşünüyorum. Beşikte ayakta pusette hiç bi yerde uyutamıyorum sadece bebek arabasıyla dışarı çıkarsak öyle uyuyor e bende her zaman çıkamıyorum genelde günde 2 defa çıkıyoruz evdeki işlerimi bırakıp ama buda bi çözüm değil kar yağacak ne kdr çıkabilirim dışarı yöntemleriniz varsa söylermisiniz