Kesinlikle solamombaby derim yeni aldim bir hafta olacak cok rahat ve sicak tutyor su gecirmiyor cok rahat okula gidip geldigimiz icin ablalari var cok rahat ediyorum hemen uyuyor bazen icinde tek yönlü benimki bebegim 9 aylik bel agrim oldugu icin bana iyo bile geldi bele takilan kemerleri sicak tutuyor baya hemde cok kolay takmasi öyle her yerinde kopca yok montuyla almak daha avantajli cocugu cok fazla giydirince zor olur gibi sanki ben falza kalin giydirmeden takiyorum sonra battaniye atiyorum üstüme gayet sicak oluyor