[silindi] bebeğim 4 aylık yaklaşık iki buçuk üç aydır kullanıyorum o kadar çok sırt ağrısı yapmadı bi kaç kere oldu ama
Mervege soğuk havalar için ben yeni doğan aparatıyla kullandığımdan dolayı sıkıntı yaşamadım o tutuyo bebeğimi bide üstüne battaniye alıyorum sıkıntı olmuyo ☺️