gocebebirbayan anlattıklarınizdan, bağımsız olamama ve otorite arayışını çıkardım, çünkü evleneceği kişiyi bile onay icjn size soruyor ailesine kendisi açılmayıp sizi kullanıyor, büyük bir özgüven eksikliği ve bağımsız olamama sorunu bu. Kendi bağımsızligini evlenince ilan etmis lakin baska bir otoriteye bağlanmış. Genelde baskıcı aile içinde büyümüş, aile içinde hiç kendi kararlarini almamış bir bireyin evlenince hoppala kendi kararlarını alıp anneme gideceğim diyemez. Bu arada genelde halk arasında akıllı uslu çocuklardır bunlar, aileler okul döneminde bile bizi uzmemisti, simdi ne oldu derler. Oysa ki çocuğunuzu bağımlı, birilerinin onayına muhtaç, düzeni bozmayan ve karşı cikmayan birisi olarak yetistirince boyle sorunlar çıkıyor. Ancak bunlar sizin anlattıklarınızdan çıkardığım. Yoksa şahsı tanısam bambaska birsey çıkabilir