gocebebirbayan büyü bilmem ama zaten bağımlı, oterite arayan birisinin karısına ve ailesine size olduğu kadar bağlanması normal. Büyük bir olasılıkla eltiniz ve ablası otoriter, ve bunun uygun kocalar seçmiş. Eşimin teyzesi aynı suçlamayı bana imalı yapmıştı. Gülüp “erkeklerinizi pısırık yetiştirirseniz bir sevda peşine takılıp unutur” erkek milleti işte demiştim. Oysa ki eşim 33 yaşına gelmiş artik kendi ailesi olsun diyen bir adam, bensiz yatmaz, bensiz bir yere pek gitmez ben bu yüzden ailemin yanina tek gidemiyorum, kuyruk gibi… ama dışarıdan bu çocuk ne idi boyle oldu diyorlar.