derbederume Allah yar ve yardımcın olsun bende onu yaşadım oğlumda bir de biz daha üç aylıkken başlamıştı . Ben daha memeyi çıkartmadan başlardı ağlamaya kriz geçirircesine . Bende ayakta denedim olmadı sonra yürüyerek denedim alıyordu ama sonra yine bırakıp ağlıyordu ondan sonra yarı uyanık denedim yada uykuda verdim sürekli . Gündüz asla almazdı sağıp verdim yeri geldi mama verdim ama pes etmedim . Sizde asla pes etmeyin gerekirse piş piş sesi açıp deneyin yada gezerek deneyin uykuda deneyin ben hep deneme yanılma yaparak sonunda o pes etti ve 6 aylık olunca şimdi meme delisi oldu ve gece sürekli emzirdiği için memeye alıştı çok sık uyanıyor . Ama dediğim gibi sizde bu yaptıklarımı deneyin hangisin de tutarsa . Çok zorlamayın ara ara teklif edin almazsa zorlamayın uykuda verin yada loş bir ortam da