Bir öneri emzirme sıklığını azaltın. Bilmiyorum mama veriyor musunuz ama mesela bende yaşadım 4. Ayda ve tekrar düzelmez diye çok korktum ama sağlık ocağında ki ebemize durumdan bahsettiğim de “siz hala iki saatte bir bebek emsin istiyorsunuz, onlar büyüdü daha kısa sürede daha fazla süt çekiyorlar, daha uzun süre tok kalıyorlar. Bu saat 5-6 saati bile bulabilir gündüz. Zorlama elbet düzelecek” dedi öyle de oldu. Memede uyurdu geze geze uyuduk. uyurken emzirdim uyanmasını bekledim uykuluyken emzirdim. Öyle öyle düzeldi. Eğer mama almıyorsa çok yüksek ihtimal döner memeye sakin ve sabırlı olun 🤗
Memede uyurdu emzirecegim korkusuna uyumaktan kaçıyordu yada uyuya kalacağını bildiği için emmiyordu. Büyüyorlar annesi üzme kendini 💙🌼🌼😌