Ask34 dimi 💜 hele ki anne de baba da çok istekliyse tüm zorluklar kolay oluyor Allahın izniyle. Birde şunu fark ettim çevremden; gerçekten anne olmayı cani gönülden isteyen insanlara çok zor gelmiyor annelik. Bebegim kolay diyor uslu diyor kendine sevdiriyor anneliği. Ama eşinin baskısıyla, çevre baskısıyla anne olanların çok aşırı zorlandığını gözlemledim. Benim kanaatim bu yönde yani bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz?