Sezeryan olupta peş peşe doğum yapan var mi acaba? 2. Bir bebiş istiyoruz abisiyle aralari açılmadan. Maddi ve manevi kuvvetimiz yerinde gençken yorulalım ama ikisi bir arada büyüsün diyoruz. Hamileligin zorluğu, doğum sonrası zorluklar hepsi bir kenara benim tek korkum 2. Sezeryan. İlk doğumun normal olması için çok mücadele ettim aklınıza ne gelirse ancak nasip böyleymiş 43. Haftada sezeryan oldum. İlk Doğumu sezeryan olduğu halde 2. Doğumda evde normal doğum yapan tanıdığım da var ama aradan 6 yıl geçmiş onun. Ben çok daha erken istiyorum. Doktorların ne dediklerini biliyorum onları yazmayın lütfen. Ben sadece peş peşe sezeryan olan var mı onu ogrenmek istiyorum olan varsa yazabilir mi?😇