Benim gebeliğimde de böyle pembe akıntı gibi olmuştu adetten farklı oluyor testte çıkmadı ama sonradan anladık ki yerleşme kanamasıymış hamileymişim ben de doğumdan sonra adetim düzensiz oldu ama hiç böyle olmadı normal adet oldu ben test yaptım yerleşme kanamasından sonra çıkmadı bir kaç gün geçtikten sonra test yapın dilerseniz