burcuo Değil mi yaa, mantıklı gerçekten ama yine de anne yüreği işte, acaba mı deyip tedirgin oluyorum. Yanlış mı yapıyorum diye. Ama aynı şeyi başkalarından da duymak insanı rahatlatıyor😊 Zaten hava soğuk diye eve tıkılıp kalıyoruz , farklı insanlara , iletişime aç kalıyor bebekler bu soğuk havalarda mikrop bulaşır, hastalık falan derken.. Ailemle görüntülü konuşmak hem beni hem bebeğimi çok mutlu ediyor, tepkiler veriyor, söylenenlere gülüyor, sesler çıkarıyor. Böyle olunca da tv den apayrı bir yerde . Hatta bu akşam huzursuzdu ailemi aradım onlarla gülüştü falan derken sonrasında stresi azaldı, keyiflice oyun oynadık. ☺️