Mom_dery Tv kısmına ben de çok dikkat ediyorum, izletmiyorum. Ama ailemiz uzakta ve yurtdışında olduğu için telefondan görüntülü konuşma yapıyoruz. Bir uzmandan tv zararlı ama görüntülü konuşmayı aynı şekilde zararlı bulmuyoruz çünkü karşı tarafla ikili etkileşim var. Yani tv deki gibi tek taraflı değil, bebeği sabitlemiyor tarzında şeyler söylemişti. O uzmanın sözleri mantıklı geliyor ve inanmak istiyorum. Sizce de öyle midir ya, araştırdınız mı bu konuyu ?