Kumsal1 valla benim çok şükür geçti ya
Kumsal1 sen nasıl oldunn
MerveYesilkaya geçmişti ama tekrar ağrımaya başladı nedense
Kumsal1 ağrılarım geçti sadece dokununca ağrıyor o da dikişimin üstleri sadece
Kuzey-41 dikkat et yinede üşütme soğukta felan kalma
Kumsal1 Allah Allah doktorla görüştnmü