Kumsal1 7 aya kadar baş dönmesi yasadım hep hamile sandım test yapmaktan gına gelmişti artık 😅 kaç kere kan verdim kan değerlerim normal çıktı en son çareyi emzirmeye almadan önce ya çikolata ya şeker bişey yiyordum ve bazalı yatakta emzirme yapmadım koltukta yaptım düşecek gibi oluyordum. Tansiyon mu şeker mi diye diye gün geçiriyordum.