Azize_d dilek1507 bende homm işini yapıyorum memnunum de kadın hırs ederse basaramayacagi hiçbir şey yok hersey inanmakla başlar
Azize_d dilek1507 ve birde anket işi var onuda yapıyorum çok getirisi olmasada 50 tl falan çekebiliyorum
eymento Bende oğluma yelekler ceketler ördüm şimdi de kendime süveter örüyorum şapka örüyorum. Bende örüp satmak istiyorum ama çevremde alacak biri olmadığı için cesaret edemiyorum 🙃