Aselmira_26 aynısı bana da olmuştu kollarımı bile tam indiremiyordum şişmişti ve sertti havlu işit köy iyice ısınsın dayanabildigin kadar işit havluyu koy canım yeterince ısınınca zeytinyagi yada kremle masaj yap bolca sür ondan sonra iki elinle işaret ve baş parmağınla yukardan tut aşağı doğru hafif bastırarak kaydır sütun akacaktır baya uğraşmak gerek ama çok rahatlatıyor yumuşayınca da bebeğe ver emsin pompa vs ucunu yara yapar ben bi kaç gün böyle yaptım sonra zaten geçiyor bide istersen sagdigin sütleri saklayabilirsin bana yengem yapmıştı böyle kendin yapabilir misin bilmiyorum ama ya sen yada başka biri yapsa çok iyi olur yoksa kötü olursun geçmiş olsun