Bu durumlarda sadece emzirmek yeterli olmuyor malesef.Basit bir şey de olsa en kısa zamanda mutlaka elektrikli ya da manuel bir sağma aleti edinin.Her emzirmeden sonra sağın.Süt gelmeyebilir ama yine de en az 10 dk sağın.Sonrasında göğsünüze ,ütü ile ısıtıp ılık bir havlu veya bez koyun.En geç bir gün içinde rahatlar.Ama yine de rahatlamazsa göğsünüze lahana yaprağı sarın.Benim de sık sık aynı sorunum oluyor.Henüz lahana yaprağı sarmama gerek kalmadı.Sağmayla ve ılık havlu ile rahatlatıyorum.Süt birikmesi çok ağrılı oluyor,Allah yardım etsin🙄