TubaB 3.5 sylıkken köye gitmiştik küçük olduğu için fark olmadı sallayarak uyuttum her zamanki gibi. 6.5 aylıkken köye gittik aboww gece 1-2 köyde arabayla dolana dolana uyuttuk eve gelmeyi 4 gözle bekledim eve geldik düzeldi. Yadırgadı o zaman yerini baya.