Okyanusolmak ben sleepy natural kullanıyordum. İçerik olarak güzel ama aynen dediğiniz gibi, iç bariyerleri inanılmaz sıkı ve iz yapıyor. Pişik yapabilecek kadar sıkı hatta. 3 numara kullanıyordum, 3+ aldım ama 3ten hiçbir farkı yokmuş. Bi de sert ve kalın bir bez sanki. Goon aldım denemek için, yumuşacık. Yok böyle bi yumuşaklık, iç bariyerleri de pamuk gibi cidden hiç sıkmıyor ama o da taşırıyor çişi cırt yerlerinden. Prima aktif bebek ve premium care bel kısmında pişiğe sebep oldu, ayrıca kimyasal içerikliler. Ben de şaştım kaldım sizin gibi...