Merhaba anneler. Benim derdim bebek bezi. Ya bedenleri ufak çıkıyor paketlerden ya da büyük. Bedeni olunca takıyorum ama ya çiş sızıyor ya kaka. Zaten üstü başı batmadığı gün yok. Ya belden taşıyor ya bacak arasından ki genelde bacak arasından taşıyor.
Goon memnundum ama çiş sızdırıyor yanlardan.
Prima pure güzeldi ama çook pahalı.prima premium care de içeriği temiz değil diye almadım.
Evy baby parfüm kokuyor buram buram. Bi de kasıklardan pişik yapar gibi oldu. Bir paketi tam bitirmeden bıraktım.
Sleepy hem taşırdı hem de lastik izi çok fazla oluyor. Bol bağlasam da
molfix denedim. Onun da bedeni ufak sanırım. Her yerden taştı yine. 6200 kg 3 numara aldıydım ufak sanırım bilemedim.
Dertsiz bi bez yok mu? İlk bedenleri güzeldi. Beden büyüdükçe memnun kalmamaya başladım bu bezlerden