Merhaba benim kızımda sürekli pişik oluyur hele ki diş döneminde ise. Bundan 3 4 ay önce o kadar kötü pişik oldu ki dediğiniz tüm kremler elimde bi işe yaramadı kızımın canı o kadar yanıyordu ki bi anne ile tanıştım o ara sohbet ederken bi krem önerdi ve dua edeceksin dedi hemen aldım sürdüm 2 saat içinde geçti kızımın pişipi ama uzun süre kullanmayacaksın sanırım en fazla 3 gün siz gene bi doktorunuza danışın tabi ama benim elim ayağım bacoderm krem sarı olan