Mihradenzeyno Bebeğim aşırı derece pişik olmuş kızarıklık var sudocrem bir işe yaramadı hangisini önerirsiniz
CaninannesiCemre Mihradenzeyno Sudocremin içeriği iyi değil zaten kullanmayın🙏 kantaron yağı var mı o iyi gelebilir
Mustininannesi06 Bepanthol çok iyi geldi bebeğime çok değil ama bizimde kızarıklıklarımız oluyordu sudocrem mustela arko krem hepsini denedim ama en iyi gelen Bepanthol oldu son 6 aydır sadece bunu kullanıyorum
42gulfe_kctrk Mihradenzeyno benim kızımda çok oluyor di terramycin diye bı krem var küçük genelde büyükler kullanır ama ben ondan nokta kadar sürer sürmez hep geçti
yagmure17 Mihradenzeyno zeytinyağı ve sarı kantaron yağı. Hametan ve hamazinc kremi karıştırıpta da sürebilirsiniz pişik geçene kadar
Fulihkn Mihradenzeyno ıslak kalan yer zor iyileşir oğlum var 6 aylık tam yaz çocuğuydu ve bizim ev inanılmaz sıcak olur yaz aylarında ona rağmen ne pişik oldu çok şükür ne de isilik pudra sayesinde. Kuru olan yer çabuk iyileşir bunu unutmayın. Pudrayı kimse önermiyor ama ben kullanıyorum
HappyQueen Mihradenzeyno her bebeğin cilt yapısı aynı değil kuzum dediğim gibi sudocrem işe yaramıyorsa onun dışında en etkili krem Bepanthol