Bebeğim az önce uyudu. Duş almaya halim yok. Üstelik yarın iş var. Kendimi biraz 10 kilo vererek değerli buldum ama bir 10 kilom daha var.
Bana iyi gelmeyen insanlarla muhatap olmayarak,
Saçımı tarayıp makyaj yaparak,
Oğluma bakıp bunu ben doğurdum, büyütüyorum paşalar gibi yhaaaaa diyerek,
Trendyoldan alışveriş yaparak,
Kuaföre gitmeye zamanım yok mesela saçımı kestirip boyatmak benden değerlisi yok 😄😄😄