bebitonunannesi_ Napiyorsunuz mesela? Kendinize değer verdiğinizi nasıl anlarsınız ya da nerden anlarsiniz? 🌼
mobesebesir bebitonunannesi_ kendime değer verdiğimi değil de eşimin değer verdiğini bugün oğlanı annen gile bırakıp baş başa bi yere gidelim demesinden anladım
AlfaAnne Valla bazen çişe gitmek bile bana kendimi değerli hissettirebiliyor. Çünkü çocuktan dolayı çişimi bile yapmaya fırsat bulamadığım zamanlar oluyor🥲🤷♀️
bebitonunannesi_ mobesebesir vaaayyy, nereye gittiniz peki? Bizde annemlere bırakalım diyen benim ama uzak olduğu için götürmüyoruz
AlfaAnne bebitonunannesi_ işte bazen an geliyor çişe gidebildiğine bile mutlu oluyorsun ama buruk bir mutluluk 🥲
PamukPrensesannesii bebitonunannesi_ Saçlarımı düzleştiriyorum. Hafif bir makyaj. Hop modum yerine geliyor. Kendime alışveriş yapınca da değerli hissediyorum ama para yok 🤷 Bu kadar küçük seylerle de mutlu olabilen bir insanım oysaki 😄
Dery9-2 Bebitoyla vakit geçirirken değerli hissediyorum çünkü başka şansım ya da seçeneğim yok minik koalam 1sn ayralamiyoruz o sebeple kimsenin bana faydası yok benim de kendime vaktim yok yüzümü yikadigim oluyor kız bı orda aynaya bakıyorum 🤭🤭🌼
Beratim17 bebitonunannesi_ Kendime hiç değer veremiyorum hiç zamanim yok çocuk uyuduktan sonra bi duş almak biraz olsan kendime değer vermek gibi hissettiriyor
Elfelf475 bebitonunannesi_ evde saçımı yaparım ve asla yataktan kalktığım kıyafetle akşam etmem. Sabah yüzümü yıkarım ve dışarı cıkıyormus gibi giyinirim 😅 hatta yazın elbise falan kolay oluyor diye elbise giyerim. bazen de biri habersiz gelince beni hayırdır çıkacak mıydın diye soruyor. Ben oturamam öyle temiz düzenli olacak benim üstüm başım 🤣
AlfaAnne Maka_Paka ayy Gece Bahçesi vardı bir zamanlar. Maka Paka, Apsideysi, İgılPigıl 🥹🥹 konudan alakasız ama yazmadan geçemedim 😅