Newmother07 terazikadini kanıt olmasa bana da kimse inanmıyor başta da kaynanam gösterdiğim zaman zort olmuştu 😂😂
KLORAK terazikadini oyy maşallah bende heyecandan çıldıracaktım 🫠 çok güzel bi his. Şimdi acıkınca mama demesi biz bir ley yerken mama mama diye istemesi beni eritiyor 😅❤️
terazikadini KLORAK bizimki onları diyemiyor ağlayarak istiyor şuanlık evde minnak birşeyin böyle konuşması çok güzel bişey ya
Newmother07 terazikadini daha çok küçük olduğu için inanmıyorlar ki zaten isteyerek demez o aylarda 😄
mnkanne1 terazikadini çok güzel bir his evet ama bazen büyüdükçe özellikle bir yerden sonra anne demesin baba desin demek geliyor içimden anne anne anne 100 kere ard arda söyler 😇 ama yine de çok güzel bir şey minicik ağzı ile anne demesi 🤩
terazikadini mnkanne1 😂😂 bazen bunalabiliyoruz gerçekten babalar destek olmayınca demesin artık diyebiliyoruzda ne yapalım oluyor bunlar
mnkanne1 terazikadini aslında eşim destek olur sağolsun ilgilenir oynar eder ama benim ki illa anne anne diye bağırır 😀 bazen kaçarım odaya kapıya gelir hemen anne diye pat pat vurur insan bunalabiliyor bazen yani
Defnesare15 terazikadini bizimkide memi diyo her seferinde meme istiyo sanıp emziriyodum.meğer bana memi diyomuş.adım memi😂8 ay olduk bugün🌸🧿