Sdyll benım kı de 9 aylık mama sandalyesıne koyuyorum işim olduğunda (çünkü aşırı hareketli bir bebek yerleri yalıyor yada olur olmadık yere gidiyor )neyse koyıyorum dıye ellerıyle o yanlara bi vuruşu var normal ınsan yapsa acır yani eli ,kız bizimkide bide 😀😀 ama güleryüzlüdür hahash