Sdyll Mervetavas_96 bazen arkadaşlarla toplanıyoruz hepsinin bebeği var bi benimki sürekli bağırıyor ağlıyor onlarınki sessiz sakin oynuyor ben bir bardak çayı zor içiyorum 😂
Mervetavas_96 Sdyll bazen işime geliyor kaynanamda hiç durmaz gittiğimizde bile 1 2 saat zor otutturur hemen eve dönüyoruz 😄
Sabinakh Benim kizim 8 gun sonra 6 aylik olacak.Yuzumu Paraliyor,sacilarimi Yoluyor,babasina anneannesine oyle degil cogunlukla bana yapiyor,hergun yanindayam goruyor ondan diye dusunuyorum.
Sdyll Sabinakh buraya yazınca benim bebeğim gibi olan çok varmış görünce biraz olsun rahatladım 😂 hepimiz için dua edicem inşallah normal sakin akıllı bebekler olurlar da biz de artık bi rahat edelim 🥲 valla fiziksel yorgunluğu da geçti artık psikolojik yorgunluk var
tamamdedimyaa Sdyll Allah yardımcımız olsun inşallah 😂 galiba hep böyle gidecek. Bir de memnuniyetsiz aaa sanırsın 40 yaşında ki kadın 😂
Sdyll tamamdedimyaa inşallah düzelirler ya 🥲 ben sabahtan akşama kadar memnun edecek kırk tane şey deniyorum denerken yoruluyorum, sinir stres bir yandan uykusuzluk bir yandan. Valla bebek de şans işiymiş milletin ne güzel sakin bebekleri var 😂
tamamdedimyaa Sdyll uyku haricinde hepsine katlanıyorum 😂 ama uyku beni mahvediyor. Çünkü hiç uyumuyoruz. 2 saat bile çok oluyor bazen 😂 ben sakin bebekle yapamazdım herhalde ya 😂😂
Sdyll Mervetavas_96 ahaha benim kaynanam hiç kucağına bile almadığı için yine ben bakıp ben yoruluyorum her yerde 😂
Binnur_cam Minikkizimm memnuniyetsizler evet bi oyuncakla 2 dk oynamaz daldan dala hep .. Oyuncak alırım o saçma sapan birşeyle oynar . Sürekli kucak sürekli ilgi ister . Benimkide aşırı mızmızzzz sürekli mızmızlanır ağlar birşeyle mutlu olmaz oyalanmaz . Eskiden cok umursuyodum durmuyo diye ağlıyodum ama şimdi alıştım çok umursamıyorum ağlasada ilgilenmiyorum çünkü biliyorum artık öğrendim gerçek ağlaması ile mızmız ağlamayı . Rabbim bizlere sabır versin yapacak birşey yok öyle böyle büyüyecekler işte
Minikkizimm Binnur_cam vallahi benimkide ahliyo her zman almiyorum kucagıma bir bebegim daha var ewde. O istiyorki hep basinda durayım kucagıma alayim onu kucagimda gezdireyim. Agirda islerimde var. Yurutece koyuyorum en fazla 2 dakka snra agliyor. Oyuncak koyup önüne oturtuyorum en fazla 5 dakka. Emekleyemiyorda daha oturduğu yerden bağırıp duruyor sadce işte. Inşallah buyudukçe buyudukçe degisir bu huyları
Ruzgarmommy Sdyll ilk 1 yıla kadar benimki yemnin ederim herkes ne kadar suratsız derdi bir yaşından sonra bir açıldı tam açıldı sokaktan geçen herkese mavi boncuk dağıtıyor şebek😂😂
Sdyll Ruzgarmommy ay içimde kelebekler açtı Umutlarım yeşerdi 😂 çok korkuyordum hep böyle olacak diye, inşallah benimki de düzelir ya valla 1 yaşına kadar dayanırım yeter ki düzelsin