belengaz 1 yaş öncesi gerek yok bence. Şarkı dinletmek yeterli. Mümkünse 2 yaşa kadar olmamalı. Uzmanlar da böyle söylüyor. Yaş x 10 dk deniyor yani iki video izleyebilir, bunlar da eğitici olursa bir şeyler de öğrenir. Ben çok katıydım bu konuda ama kızım 10,5 aylık artık. Her şey ilgisini çekiyor, bir yerde görünce bakıyor. Kendim evde açmıyorum, denedim bir iki kez kitlenerek izledi. Bu da beni korkuttu. O yüzden de hiç başlamadan bıraktım.