belengaz
Evet teknoloji çağındayiz ama en azından bir çocuğu cümle kadar ekrandan uzak tutmak gerek. Çocuk dünyayı bir kurumdan öğrenmektense annesinden babasından veya herhangi bir büyüğü ile deneyimleyerek öğrenmeli.
5 yaşına gelmiş çocuğuma bu ara maksimum 45 dk açıyorum fazla da istemiyor. Kitap okuyorum o bana anlatıyor kitaptan soru soruyorum, etkinlik yapıyoruz zaman zaman yapılanlar değişiyor. Ekranın zararlari bir çok makele ve uzmanca kanıtlanmıştir