HurremSultannn genel anestezi ile sezeryan oldum ayıldığımda bebeğimi küveze almışlardı başka bir hastanede. Hiç göremedim. İkinci gün taburcu olduğum günün akşamı görmeye gittim. Her bebeğe bakan hemşirenin adını bileğine yazıyorlarmış benimkine Melis yazmışlar bende bebeğin adı sandım bu benim bebeğim değil bebeğim nerde demiştim daha sonra açıkladılar durumu. Açıkçası kendi doğurduğum bebeği bile tanımıyordum çok büyük bir lohusa depresyonu geçirdim kendi içimde. 28 gün kaldı ilk kucağıma aldığımda içimde sadece korku vardı yapamicam diye. O ilk sıcaklığı o annelik duygusunu hisstemem 3 ayımı aldı. Şu an bebeğim için canımı bile veririm ama sanırım tek çocukla kalıcam. Düşündükçe eğer ikinci çocuğumu ilk anda sever benimsersem haksızlık yapıcam gibi hissedip üzülüyorum