HurremSultannn hiç bir şey hissetmedim heryerim uyuşuk nefesim kesiliyor gibiydi spinal anestezi oldu.
Yanıma geldiğinde üzerime koca bir kum torbası koymuşlardı ve canımla uğraşıyordum gelip gidip karnıma bastırdılar var gücüyle hemde, o dikişler mahvetmişti. Bunlardan dolayı sanırım sevesim bile gelmemişti ve doğurduğuma pişman olmuştum.
Bu aklım olsaydı herşey mükemmel olurdu ama ozaman hep öyle kalcam sanmıştım.