HurremSultannn oğlumda doğduğunda kıyafeti giydiren ebe hemen yanimdaki yatağa koydu ve “annesi tosuncuk bir oğlun oldu” dedi kafamı kaldırdım bir baktım ki upuzun siyah saçları ile tonbik bir çocuktu çok şaşırmıştım ne diyeceğimi bilememiştim
Kızım da ise doğum yaptıran Doktor hemen kucağıma verdiğinde o sıcacık tenini hissettim. Çok duygulanmıştım yüzünü, vücudunu,saçını iyice incelemiştim, bu duyguların tarifi olmaz anlatılamaz bile Rabbim olmayanlara da nasip etsin inşallah