Bebeğim 4 ay 16 günlük yaklaşık bir aydır sadece mama ile besleniyor 3 saatte bir 180-200 cc mama içiyor . Ve bitiriyor. Doktor tavsiyesi ile 4. Ay başında biz yoğurt tadımı yapmaya başladık bu sebeple bir çay kaşığı suda ver dedi doktorumuz.
Ek gıda için illa 5. 6. Ayda başlayacağız diye birşey yok bebek eğer siz yerken kaşığınıza uzanıyorsa sizi iştahla izliyorsa küçük küçük tadımlar yapabilirsiniz dedi. Bizde başladık bakalım