Merhaba sevgili annelerim 4.ay 10 günlüğüz sadece mama ile besleniyoruz 120 cc yi 1 hafta önce 150 cc yaptım ama baya çıkartıyor sanırım fazla geliyor tekrar 120 ye indim doktor da 150 fazla dedi şimdilik 120 ile devam edeceğim bakalım doymazsa yükseltirim 150 cc ye sizler nasıl ayarlıyorsunuz mama cc sini mamadan sonra su veriyor musunuz kendi takipli doktorumuz verme dedi başka doktora gittik kendi doktorumuz yoktu oda verme dedi ilk 6 aya kadar dedi kafam çok karıştı bu su verip vermeme konusunda kim haklı bilmiyorum artık tecrübeli annelerim sizler nasıl yol izliyorsunuz 🌸