PamukPrensesannesii gzmm4738485 Bazı aşılar sadece o gün içersinde geliyor. Gitmeniz gerek. Bize de bir kere net Çarşamba günü gelin demişti. Öncesini sonrasını kabul etmediler.
PamukPrensesannesii PamukPrensesannesii Buradakilere uyupta gitmemezlik yapmayın. Aşı felan kalmayabilir ellerinde. Çocuğunuz mahrum olur bu sefer de.
PamukPrensesannesii gzmm4738485 Evet öğleden önce gidilmesi gerek. Bizde de öyle. Ben her yerde öyle sanıyorum 😄
Jeanne gzmm4738485 şimdi sağlık ocağında ki kendi ebemi aradım 2 aylık asilarda oluyormuş o sağolsun bilgilendirme yaptı hemen
berfn gzmm4738485 yok bize bebegm 3 aylikken bunu soylemisti ki ztn mantikli degl ayni gun denk gelmesi surekli hafta sonuna denk gelince ne olck mecbur ileri atiyor
Dhi varsayalaım çocuk hasta ,hastayken aşı vurulmuyor o zaman napacak acaba bu hemşire 2 hafta ertelendiği oldu bizde. hatta bi aşısını haber vermeyi unuttu ben hatırlattım
naynini gzmm4738485 bana da aşıları ona göre açıyorum nayninicigim, bozulur yoksa, sabahtan gel demişti de sert bicimde söyleyemez bana, yolarim🥰
hepsineyeterim gzmm4738485 ilk 4 ay aşısını yaptırdım sadece o zamanlar da 1 hafta bile ileriye attığım oluyordu sorun etmiyorlardi
Hilalkahraman gzmm4738485 aşının etkisi anlamında hiçbir şey olmaz 1 2 gün 1 hafta farketmez. Tabiki gününde yaptıralım ama işimiz oluyor denk gelmiyor ben hemşireye mesaj atıyorum bu aşıyı ne zamana kadar yaptırabilirim diye son tarihini veriyor en kısa zamanda gidiyorum ki tüm özel aşıları da yaptırdım çoğu gününde ama bazıları aksadı. Sizin sağlık ocağındaki biraz üslupsuz havalı bişey siz de edepli sessizseniz ondan sert söylemiştir
gzmm4738485 Hilalkahraman evet herşeye tamam dediğim için sanırım böyle yapıyor direk yarın gelin diye mesaj atıyor emir vererek