mutlubianneyimm12 Yepyenianne evet takıldıktan sonra ara ara kanamalar oluyor ama günde bi kere falan oda leke şeklinde
Yepyenianne mutlubianneyimm12 benim takılalı bir ay olacak ama hâlâ kanamalarım devam ediyor, hele ilişki yaşadıysam sonrasında daha çok oluyor. Böyle devam ederse çok sıkıntı 😬
mutlubianneyimm12 Yepyenianne evet benimde ilişkiden sonra oluyordu kanamam ama bi vakit sonra bu da geçiyor normal bir durum
hatice4949 gamze_bahar_aylin kızım doğduğundan beri taktım şuan iki yaşında bir gün bile yan etkisini görmedim bu sefer adet olunca cikaracam artık kızım büyüdü kardeş lazım 😂
gamze_bahar_aylin hatice4949 Ya gerçekten mi iki sene sıkıntısız durdumu spiral yan etkisi olmadımi hadi inşallah bir tane de kardeşi olur benim iki tane kızım var biri 3.5 diğeri 1.5 yaşında tam 2 yaş var aralarında 🥰
Yepyenianne mutlubianneyimm12 spiralin bendeki koruması %100 olacak yoksa bu gidişle. Kanamadan dolayı birlikte de olamıyoruz dolayısıyla hamile kalma riski 0😂😂
gamze_bahar_aylin Bugleminannesi28 teşekür ederim kararsız kaldığımdan adetim bitti 3-4 gün oluyor biteli gitsem genede takarlarmi
ZeynepAda11 gamze_bahar_aylin Doğumdan sonra kırkımda taktırdım 5 ay olcak regl zamanı kanamam hala çok yoğun geliyor ve düzenli olurdum hep 5 gün gecikiyor her seferinde
gamze_bahar_aylin ZeynepAda11 anladığım kadarıyla herkesde ya kanama çok oluyor ya çok uzun sürüyor yada bir iki ay olup düzene biniyor kafam karıştı benimde kararsız kaldım iyice
gamze_bahar_aylin gunbaharrrrr nasıl yani 1 senede ne sıkıntısı olabilirmiş adetim bitti ama devlete gitsem takar mi
Ocakalti Ben geçen ay taktirdim bende kanama arttırmadi normal oldum ara ara lekelenme oldu evet ama bu ayda da adet olmadım daha geciktim herhalde onun etkisi var diye bekliyorum bakalım ne zaman olacağım
ugurbocegi03 gamze_bahar_aylin ben taktırdım devlette adetimin 3. Günü gittim hemen aynı dakika taktılar ve kanama yapmadı adetim daha gelmedi en son bu ayın 7 sinde geldi daha da gelmedi
kucukmucizemsin3587 gamze_bahar_aylin ay bende düşünüyorum ama adet olmuyorum aylardır gitsem takarlar mi birde ücreti mi acaba
gamze_bahar_aylin kucukmucizemsin3587 adet bittikten sonra yada olmayınca takıyorlar mi emin değilim bende devlet hastanesi ücretsiz takiyormus