gamze_bahar_aylin ben taktırdım devlet hastanesinde, işlem 1-2 dakikada bitiyor. Ama ilk birkaç gün kasıklarında ağrı oluyor, sonraki ağrılarım da adet olduğum ilk gün çok ağrım oluyordu diğer günler rahattım. Ama ekstra bir ters durumla karşılaşmadım, olmsuz yönleri şöyle bazen sipral her vücuda yaramıyor, yani vücut yabancı bir cismi kabul etmiyor bu yüzden kayıyor veya ağrı arttırıyor, adetleri düzensizleştiriyor, her vücuda göre değişiyor benim vücuduma uyumlu olmuştu bir sıkıntı yaşamadım 1 yıl taktım. Zaten hemşire takarken olumlu olumsuz detaylı sizi bilgilendiriyor istediğiniz zaman da rahatça çıkarabilirsiniz çok kolay çıkarmaları