Eslem46 dikisleriniz nasil ki. Yapıştırma mi yoksa eski usul mu. Benim orada ipincecik bi cizgi var ve nerdeyse 6. Ayimdan sonra belli belirsiz oldu. Su an 1 yıl oldu sanki hani lastik oturur da iz kalır ya onun gibi. Karnimdaki catlagim daha belli yani 🤦 o yuzden jiletle üstünden gitseniz bisi olmaz ki. Ya da azicik uğraştırıcı ama risksiz olarakta eldiven ile de alabilirsiniz bi kac arkadaism bekarken dahi eldivenle aliyordu