baharbahce valla bizim doktorumuz evde olduğu sürece ayağı yere çığlak bassın yürümeyi anca öyle kolayca öğrenir ayakkabı ile öğrenirse normalde zorluk çeker demişti. Vicco nun aldım ama hiç giydirmedim dışarda yürürken giydiririm hiç acele etmeyin yaniii uygun olunca alın koyun kenara. 23 numara aldım bende ilerde giyer hiç acelesi yok