Bu günlerde kafamda dolanıp duruyo bu düşünce kızlar ne zaman almalı illa yürümeye başlamış olması mı gerekiyor kızım 10aylık koltuk kenarlarında sıralamaya başladı elini bırakınca saniyelik desteksiz durmaları var evde kaydırmaz çorap ya da panduflarıyla duruyor ilk adım ayakkabısı almalı mıyım deneyimliler fikir verebilir mi