Arkadaşlar uyuz olanlar ne durumda biz üç gün eşimle karışım kremi kullandık doktor 10 gün sonra yine 3 gün kullanın dedi ama krem bitti napcaZ randevu da alamıyoruz hep dolu 2 ay sonrasına veriyor lanet olsun. Bebeğim 7 aylık ona sadece Wilkinson pomad kaşınan yada kırmızı Olan yere sürsen yeter sonra bakarız dedi duruma göre her şeyi poşetledim dolaplar bomboş kaldı günlük ayırdıklarımı da 60 derecede yıkıyorum her gün ama sonuçta koltuklara oturduk yatağa yattık yani nevresim yıkasam da yatağın içine koltuğun içine girmemiş midir napcam kafayı yiyorum yaaaaa