Benmerve Ben kızım ve eşim 3 ümüz de tedavi olduk kaşıntı hala son gaz devam bu arada ben de doktorlara inanmıyorum 15 dk temas diyor alakası yok kesinlikle bir kapı kolu tutmakla bile bulaşır bence ben doğru düzgün bir yere çıkmadım düşünün öğretmenim çalışmadım bkle ücretsiz izne çıktım. AVM ye gitmiştik bir ara başım döner gibi oldu kızım esimdeydi biraz öndeydi ben de yürüyen merdivenden tuttum normalde yapmam tiksinirim sonra e bebeğe gittik kıyafetlere dokundum. Hiç kiyafet denemedim bile düşünün elimde bir şeyler çıktı uyuzdan şüphelendim ama konduramadım sonra sirke ile mahvettin elimi doktora gittim gece artan kaşıntı meme ucunda kaşıntı vs deyince uyuz tedavisi verdi bize 1 karışım kızıma ayrı karışım verdi 3 aylık kızım neyse 3 kez karışım kullandım cildim kurudu tabi karışımın surulmedigi zamanlar muhakkak nemli tutmak vücudu uyuz böceği var ise dışarı çıkıp hava almasın yani neyse her gün ev temizliği halılar kaldırıldı koltuklara naylon çekildi her gün kıyafet nevresim yıkandı karışım sürüldüğü zamanlar 3 gün aynı nevresim falan ama içimde hala büyük bir korku var saçlı derim deli gibi kaşınıyor çünkü ensem falan doktora gösterdim bit bakar gibi baktı saçlı derime saçta olmaz ya dedi. Gecti. İnşallah bitmiştir kızımın vücudunda kırmızı bir benek gördüm bugün dünde bende vardı umarım kükürt karışımının etkisidir